Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 28, 2023 3:18 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: motorháztető tuning
HozzászólásElküldve: kedd márc. 15, 2016 2:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Pákozd
Sziasztok! Èrdeklödnèk hogy esetleg valaki nem e tud ajánlani nekem egy olyan oldalt ahol lökháritóba való sport rácsot tudnák venni ( kobè,devill,Racing autó alkatrèsz ezek tárgytalan mert nincs náluk már èrdeklödtem)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: motorháztető tuning
HozzászólásElküldve: pén. jan. 01, 2016 4:02 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Pákozd
Akkor ezek szerint ha leszedem a műanyag rácsot akkor a helyére be tudnák rakni a helyére egy grill rácsot amit ha méretre vágnák akkor passzolni kellene a helyére természeteden akkor ha kivágnám a motorház tető nyitó kis pöcök helyét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: motorháztető tuning
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 31, 2015 6:26 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8265
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
ZOLY írta:
Sziasztok! Fábián a motorház tetönèl levö hütö rácsnál levö fekete müanyag( ami közèpen van)azt esetleg ki lehet onnan valahogyan venni vagy csak egyben jönki az egèsz itt arra gondolok hogy az egèsz kompletten ki jön onnan.

szia
http://www.partsbase.org/skoda/fabia-fa ... 10-bonnet/
A rács egybe van, erre jön a króm keret, majd a kocsi színéhez passzoló újabb külső keret.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: motorháztető tuning
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 31, 2015 5:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Pákozd
Sziasztok! Fábián a motorház tetönèl levö hütö rácsnál levö fekete müanyag( ami közèpen van)azt esetleg ki lehet onnan valahogyan venni vagy csak egyben jönki az egèsz itt arra gondolok hogy az egèsz kompletten ki jön onnan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 22, 2011 6:51 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Azért ez így nem igaz.
A rendőrségi BMW-k azért legendás szériák. K75-ösök, K100-asok és az R sorozat képviselői...
Ráadásul még a boldog békeidőkből, amikor a egy BMW logo mögött ülni kiváltságott jelentett. Azért azok a K100-asok(keresztben fekvő 4 hengeres..) még rendőrségi körülmények között is simén elmetek 300K-t... Van is még szolgálatban 1-2.
Az R-es sorozat pedig a boxermotor. 1920 óta gyártanak boxermotort. Azért azok tudnak valamit.
Az új K-k már nem annyira jók. A műanyagok olaszok, a fék Brembo (olasz) a lengécsillapító japán stb...
Az új típusokból már nincs is a rendőrség kötelékeiben. Ahogy az öreg Bombik kopnak ki, Yamahákkal és Aprilia Tuonok-kal váltják le őket. Jogosan. (mondom én a nagy anti jamahás!)

Szóval a régi BMW-k mellett kiállok (legalábbis motorkerékpár ügyben), de szent meggyőződésem, hogy már csak a múltjából él a cég.

turho írta:
gstibb írta:
-Maci- írta:
BMW
Volt egy motorkerékpár típus, aminek az első teleszkóp szárait elb*szták. Vagyis rosszat rendeltek, mert hogy japán Showa van mindegyikben elöl is, hátul is. Lényeg, hogy a az alsó telószárak felöntései, amik az első tengelyt tartják anyagukban kiszakadtak. Azért ez elég ciki 120km/h-nál... Volt pár komoly baleset.
Hogy oldotta meg a dolgot a BMW?? Nagy kussban elkezdtek egy erősített verziót szerelni a motorokra, méghozzá ugyan azzal a cikkszámmal!! Ezt konkrétan onnan tudom, hogy nekem is ilyen volt, csak lecseréltem az alsó szárakat egy bontott, erősebb fajtára.


Pedig a Showa japán ugye....
Van egy -két ismerősöm, akinek VOLT béemvé motorrádja, na azóta japán motort vesznek :-)


Testközelből láttama rendőrségi BMW szériamotorokat, hát....igen, inkább a japán, ha számít a külcsíny is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 22, 2011 6:09 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. aug. 31, 2011 5:46 pm
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
gstibb írta:
-Maci- írta:
BMW
Volt egy motorkerékpár típus, aminek az első teleszkóp szárait elb*szták. Vagyis rosszat rendeltek, mert hogy japán Showa van mindegyikben elöl is, hátul is. Lényeg, hogy a az alsó telószárak felöntései, amik az első tengelyt tartják anyagukban kiszakadtak. Azért ez elég ciki 120km/h-nál... Volt pár komoly baleset.
Hogy oldotta meg a dolgot a BMW?? Nagy kussban elkezdtek egy erősített verziót szerelni a motorokra, méghozzá ugyan azzal a cikkszámmal!! Ezt konkrétan onnan tudom, hogy nekem is ilyen volt, csak lecseréltem az alsó szárakat egy bontott, erősebb fajtára.


Pedig a Showa japán ugye....
Van egy -két ismerősöm, akinek VOLT béemvé motorrádja, na azóta japán motort vesznek :-)


Testközelből láttama rendőrségi BMW szériamotorokat, hát....igen, inkább a japán, ha számít a külcsíny is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 22, 2011 2:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 09, 2008 8:14 pm
Hozzászólások: 210
-Maci- írta:
BMW
Volt egy motorkerékpár típus, aminek az első teleszkóp szárait elb*szták. Vagyis rosszat rendeltek, mert hogy japán Showa van mindegyikben elöl is, hátul is. Lényeg, hogy a az alsó telószárak felöntései, amik az első tengelyt tartják anyagukban kiszakadtak. Azért ez elég ciki 120km/h-nál... Volt pár komoly baleset.
Hogy oldotta meg a dolgot a BMW?? Nagy kussban elkezdtek egy erősített verziót szerelni a motorokra, méghozzá ugyan azzal a cikkszámmal!! Ezt konkrétan onnan tudom, hogy nekem is ilyen volt, csak lecseréltem az alsó szárakat egy bontott, erősebb fajtára.


Pedig a Showa japán ugye....
Van egy -két ismerősöm, akinek VOLT béemvé motorrádja, na azóta japán motort vesznek :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 2:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Hát ez az ismerösöm a volt feleségem igazából... :shock:
Több mint 4 éve nem beszéltem vele, szóval inkább ezt a fonalat nem vinném tovább, ha nem haragszol...

-Maci- írta:
djboris írta:
Maci,

Nekem ingyen kicserélték az AZQs láncfeszítöm a tipushiba miatt... tudod hogy kaptam ezt az infót?
Egy ismerösöm szomszédja Skoda szervízes volt és ök beszélegettek. Söt azt is elmondta hogy a szalonok nem informáltak senkit. Akihez eljutott ez az infó az mehetett szólni és neki megcsinálták, mint ahogy nekem is.


Hmm....
Most ezen el is gondolkoztam! Megvan még az az ismerős?? Lehet, hogy a BUD-ra is van valami, csak kussolnak? :o

Ellenpélda:
BMW
Volt egy motorkerékpár típus, aminek az első teleszkóp szárait elb*szták. Vagyis rosszat rendeltek, mert hogy japán Showa van mindegyikben elöl is, hátul is. Lényeg, hogy a az alsó telószárak felöntései, amik az első tengelyt tartják anyagukban kiszakadtak. Azért ez elég ciki 120km/h-nál... Volt pár komoly baleset.
Hogy oldotta meg a dolgot a BMW?? Nagy kussban elkezdtek egy erősített verziót szerelni a motorokra, méghozzá ugyan azzal a cikkszámmal!! Ezt konkrétan onnan tudom, hogy nekem is ilyen volt, csak lecseréltem az alsó szárakat egy bontott, erősebb fajtára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 1:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
djboris írta:
Maci,

Nekem ingyen kicserélték az AZQs láncfeszítöm a tipushiba miatt... tudod hogy kaptam ezt az infót?
Egy ismerösöm szomszédja Skoda szervízes volt és ök beszélegettek. Söt azt is elmondta hogy a szalonok nem informáltak senkit. Akihez eljutott ez az infó az mehetett szólni és neki megcsinálták, mint ahogy nekem is.


Hmm....
Most ezen el is gondolkoztam! Megvan még az az ismerős?? Lehet, hogy a BUD-ra is van valami, csak kussolnak? :o

Ellenpélda:
BMW
Volt egy motorkerékpár típus, aminek az első teleszkóp szárait elb*szták. Vagyis rosszat rendeltek, mert hogy japán Showa van mindegyikben elöl is, hátul is. Lényeg, hogy a az alsó telószárak felöntései, amik az első tengelyt tartják anyagukban kiszakadtak. Azért ez elég ciki 120km/h-nál... Volt pár komoly baleset.
Hogy oldotta meg a dolgot a BMW?? Nagy kussban elkezdtek egy erősített verziót szerelni a motorokra, méghozzá ugyan azzal a cikkszámmal!! Ezt konkrétan onnan tudom, hogy nekem is ilyen volt, csak lecseréltem az alsó szárakat egy bontott, erősebb fajtára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 1:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
djboris írta:
Maci,

Nekem ingyen kicserélték az AZQs láncfeszítöm a tipushiba miatt... tudod hogy kaptam ezt az infót?
Egy ismerösöm szomszédja Skoda szervízes volt és ök beszélegettek. Söt azt is elmondta hogy a szalonok nem informáltak senkit. Akihez eljutott ez az infó az mehetett szólni és neki megcsinálták, mint ahogy nekem is. Ezt a szervíz persze elszámolta a gyár felé, de ebböl nem nagy haszna volt, mert ugye egy ilyen cseréhez megvan a norma... tehát sokat nem lehet csalni...
Én tejesen megértem az álláspontod, de a kerskedelem utolsó pontja a szalon ill a hozzá tartozó szervíz, ezek a gyenge láncszemek...

Én voltam elég közel feljesztéshez... hidd el nem tervezik az élettartamot. Elég a kereskedelmi költség és a marketinges határidö nyomás, hogy a fejlesztés mindenféle terv néküli rövid élettartamú terméket hozzon életre...


Na mostmár azért csak közelít az állspontunk!
Én is voltam olyan pozícióban, amikor mennyiségre kellett tervezni, nem minőségre. Éppen ezért tudom, hogy ilyet nem lehet csinálni, mert ez a rendszer (amit Te is felvázoltál) nem működik. Magam alatt vágom a deszkát szituáció.
Most a lánc másik végén ülve a saját látásmódom alapján el is mondom miért: A vásárlók rendszeres átverésével és a sok spórolásból adódó minőségi hibával belénk neveltek/nevelnek valamit: 10x megnézem, hogy mit vegyek meg és tudom, hogy egy márkanév már nem jelent semmit (tisztelet 1-2 kivételnek). Sokmindenről tudjuk, hogy nem érdemes megvenni a márkát, mert ugyan azon a soron, ugyanaz a húzottszemű rakja össze a no name-t is. Ezért hát utána nézek és szelektálok, válogatok. A leg jobbat (vagy ha úgy tetszik, a leg kevésbé szart) keresem.
Ezzel, hogy ezt belém nevelték, maguk ellen dolgoztak. De mivel maguk ellen dolgoztak, esett a bevételük. Mivel esett a bevételük, spórolniuk kellett és a vásárlón spóroltak. Ezért hát a vásárló még kevésbé veszi meg, még kevésbé lesz bevételük... stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 11:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Maci,

Nekem ingyen kicserélték az AZQs láncfeszítöm a tipushiba miatt... tudod hogy kaptam ezt az infót?
Egy ismerösöm szomszédja Skoda szervízes volt és ök beszélegettek. Söt azt is elmondta hogy a szalonok nem informáltak senkit. Akihez eljutott ez az infó az mehetett szólni és neki megcsinálták, mint ahogy nekem is. Ezt a szervíz persze elszámolta a gyár felé, de ebböl nem nagy haszna volt, mert ugye egy ilyen cseréhez megvan a norma... tehát sokat nem lehet csalni...
Én tejesen megértem az álláspontod, de a kerskedelem utolsó pontja a szalon ill a hozzá tartozó szervíz, ezek a gyenge láncszemek...

Én voltam elég közel feljesztéshez... hidd el nem tervezik az élettartamot. Elég a kereskedelmi költség és a marketinges határidö nyomás, hogy a fejlesztés mindenféle terv néküli rövid élettartamú terméket hozzon életre...

-Maci- írta:
TiB írta:
Tudod, a gyártó ma is így áll hozzá. A disznóságok a márkaszervíznél kezdődnek, aki szeretne a gyártó sikeréből és pénzéből minél nagyobb darabot szakítani. Nem azt keresi, hogyan tudja legjobban őrizni a márkát (hiszen az nem az övé) hanem, hogy milyen munkáért mennyit tud elszámolni a gyártó felé. Ha figyelsz, akkor a márkaszervíznek a gyártóval és a forgalmazóval való kapcsolata a fontos. Ebbe Te nem tartozol bele, zavaró külső tényező vagy és ezt érezhetetd is.


Na ezt elraktározom mint új információ! Bele gondolva, igazad lehet!
Viszont most globálisan nézzük a vállalat politikáját! Csak hogy éppen globálisan nekik kéne nézniük az én(vég felhasználó) politikámat. Hiszen Ők élnek belőlem és nem én Ő belőlük. Nyilván nem éri meg nekik, hogy egy Golf elfusson 600K-t és tudják Ők is, hogy ez csak folyamatos alkatrész cserével érhető el, baromi gazdaságtalan módon. Ezért is állítják ki, hogy legyen reklám...
Én értem, hogy nekik el kell tudniuk adni az alkatrészt, de úgy érzem, hogy a "típusbetegség" fogalom bevezetésével túllőttek a célon! Gondolok itt a rozsdásodó kipuff. szelepekre, az átugrálós láncra, de akár a leragadós gázpedálra stb stb... Ezt globálisan értéstek, minden márkára!
Szent meggyőződésem, hogy a fentebb leírt típushibák mindegyikével tisztában vannak a gyártók (vagy akár szándékosak ezek a dolgok!) és nem kármentesítik a felhasználót egy nyilvánvaló tervezési hiba miatt!
Ezért mondom én, hogy benyalhat minden márka! Felmegyek a netre, elolvasok sokmilliárd véleményt és az alapján választok kocsit (és minden mást), nem az alapján, hogy milyen volt eddig!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 11:20 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
TiB írta:
Tudod, a gyártó ma is így áll hozzá. A disznóságok a márkaszervíznél kezdődnek, aki szeretne a gyártó sikeréből és pénzéből minél nagyobb darabot szakítani. Nem azt keresi, hogyan tudja legjobban őrizni a márkát (hiszen az nem az övé) hanem, hogy milyen munkáért mennyit tud elszámolni a gyártó felé. Ha figyelsz, akkor a márkaszervíznek a gyártóval és a forgalmazóval való kapcsolata a fontos. Ebbe Te nem tartozol bele, zavaró külső tényező vagy és ezt érezhetetd is.


Na ezt elraktározom mint új információ! Bele gondolva, igazad lehet!
Viszont most globálisan nézzük a vállalat politikáját! Csak hogy éppen globálisan nekik kéne nézniük az én(vég felhasználó) politikámat. Hiszen Ők élnek belőlem és nem én Ő belőlük. Nyilván nem éri meg nekik, hogy egy Golf elfusson 600K-t és tudják Ők is, hogy ez csak folyamatos alkatrész cserével érhető el, baromi gazdaságtalan módon. Ezért is állítják ki, hogy legyen reklám...
Én értem, hogy nekik el kell tudniuk adni az alkatrészt, de úgy érzem, hogy a "típusbetegség" fogalom bevezetésével túllőttek a célon! Gondolok itt a rozsdásodó kipuff. szelepekre, az átugrálós láncra, de akár a leragadós gázpedálra stb stb... Ezt globálisan értéstek, minden márkára!
Szent meggyőződésem, hogy a fentebb leírt típushibák mindegyikével tisztában vannak a gyártók (vagy akár szándékosak ezek a dolgok!) és nem kármentesítik a felhasználót egy nyilvánvaló tervezési hiba miatt!
Ezért mondom én, hogy benyalhat minden márka! Felmegyek a netre, elolvasok sokmilliárd véleményt és az alapján választok kocsit (és minden mást), nem az alapján, hogy milyen volt eddig!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 9:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
TiB nek igaza van. Van egy kollégám a német anyacégemnél. Nemrég ö mesélte a mostani Golfjában 400k van... benzines... bevallom nem tudom milyen motor...
(azt mondta kicsit húzza még igazából komolyabb gondja nem volt, viszont a karbantartás olyan németes volt, nem csak azt cserélte amit muszáj... hanem ami elö van írva).
Viszont a szalon azt mondta neki ha felmegy 600 fölé komolyabb gond nélkül ad neki egy újabb golfot ingyen... mert azt kiállítja...

TiB írta:
-Maci- írta:
...Azt írta, hogy ez az alakatrész eltört és szeretne venni egy újat, de mivel nálunk nem kapható, írják meg az árát és szeretne rendelni egy újat! Erre válaszként jött egy vatta új, zsírpapírba csomagolt főtengely szó szerint a következő üzenettel: "Tisztelt Uram! Ilyen hiba egy VW-nel sohasem fordulhat elő! Erre természetesen örök garanciát vállalunk.... stb". Kapott egyet ingyen!
Na ez volt az, amikor érthető volt, ha valaki "márkahű". ...


Tudod, a gyártó ma is így áll hozzá. A disznóságok a márkaszervíznél kezdődnek, aki szeretne a gyártó sikeréből és pénzéből minél nagyobb darabot szakítani. Nem azt keresi, hogyan tudja legjobban őrizni a márkát (hiszen az nem az övé) hanem, hogy milyen munkáért mennyit tud elszámolni a gyártó felé. Ha figyelsz, akkor a márkaszervíznek a gyártóval és a forgalmazóval való kapcsolata a fontos. Ebbe Te nem tartozol bele, zavaró külső tényező vagy és ezt érezhetetd is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 9:41 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
-Maci- írta:
...Azt írta, hogy ez az alakatrész eltört és szeretne venni egy újat, de mivel nálunk nem kapható, írják meg az árát és szeretne rendelni egy újat! Erre válaszként jött egy vatta új, zsírpapírba csomagolt főtengely szó szerint a következő üzenettel: "Tisztelt Uram! Ilyen hiba egy VW-nel sohasem fordulhat elő! Erre természetesen örök garanciát vállalunk.... stb". Kapott egyet ingyen!
Na ez volt az, amikor érthető volt, ha valaki "márkahű". ...


Tudod, a gyártó ma is így áll hozzá. A disznóságok a márkaszervíznél kezdődnek, aki szeretne a gyártó sikeréből és pénzéből minél nagyobb darabot szakítani. Nem azt keresi, hogyan tudja legjobban őrizni a márkát (hiszen az nem az övé) hanem, hogy milyen munkáért mennyit tud elszámolni a gyártó felé. Ha figyelsz, akkor a márkaszervíznek a gyártóval és a forgalmazóval való kapcsolata a fontos. Ebbe Te nem tartozol bele, zavaró külső tényező vagy és ezt érezhetetd is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 21, 2011 7:38 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Szia Boris!

Nem gond, eszmecsere folyik, bőven belefér! Ráadásul asszem ez a topik egyébként is tök fölösleges, mert van már "Fabia Tuning" topik, tehát még nagyon nem is offolunk... :wink:

Én nem dicsőítem a japán dolgokat. Abból is van, amit nem vennék.
Egyszerűen csak át kell látni a márka "hűség" fölött. Többször leírtam már, de mégegyszer, mert olyan szép...
Nagypám ~1972 körül vett egy 1964-es bogárhátút a 2. tulajdonostól. Nem volt sok pénzük, eléggé lelakott kis autó volt. Egyszer elindultak vele Dunaharasztiból a felvidékre és valahol Komáromnál megállt a Bogár. Autószerelő megnézte, eltört a főtengely. Mármint szó szerint ketté tört. Haza húzták a kocsit, másik autószerelő szétbontotta a motort és törték a felyüket, hogy honnan is szerezzenek főtengelyet a '70-es évek derekán-végén. Szegény Papa nem volt műszaki ember (talán azt sem tudta mi az a főtengely), ezért fogta a törött alakatrészt, becsomagolta és elküldte Volksburgba a VW gyárba. Azt írta, hogy ez az alakatrész eltört és szeretne venni egy újat, de mivel nálunk nem kapható, írják meg az árát és szeretne rendelni egy újat! Erre válaszként jött egy vatta új, zsírpapírba csomagolt főtengely szó szerint a következő üzenettel: "Tisztelt Uram! Ilyen hiba egy VW-nel sohasem fordulhat elő! Erre természetesen örök garanciát vállalunk.... stb". Kapott egyet ingyen!
Na ez volt az, amikor érthető volt, ha valaki "márkahű". Ma viszont (pont itt a fórumon volt valaki) bemész egy Skoda márkaszervízbe, hogy ég a MIL lámpád és az arcodba vágják, hogy motort kell cserélni! Csókolom...
Múltkor fött ügyben érdeklődtem porcseemötnél és a komának tök természetes volt, hogy szarakodik a kocsi! Szó szerint: "Miért?! Az űrhajót is fellövik és felrobban, pedig vadi új!" No comment
A lényeg: Olvasni kell, tályékozódni és lesz*rni a logokat! Egy BMW, VW vagy akármelyik már apró kedvezményekkel sem köszöni meg neked, hogy ragaszkodtál hozzájuk. Akkor meg minek? Nem én vagyok a máltai szeretetszolgálat, hogy csakazértis fosvágent vegyek! Veszek én, ha jó lesz.
Most viszont részemről VW konszern kihúzva és japán autó lesz a következő, de ezzel nem azt mondom, hogy a japán kocsik a leg jobbak! Nem! Csak van 3-4 típus összesen, amikről hiszem, hogy minőségibbek. Aztán ha kiderül, hogy nem, akkor ők is benyalhatnak!

A márka legyen értem! Ne én a márkáért!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 43 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség