Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. jún. 20, 2021 11:53 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29395 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1960  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd máj. 25, 2021 6:41 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
grecky írta:
Sziasztok!
Keresek Skoda Fabia 1-hez (2000, 1.4 MPI, ATZ) kartergáz csövet vagy megoldást a helyettesítésére.
A gyári cikkszáma ez: 6y0133518
Köszi a segítséget előre is!

Szia!
Valóban azt keresed, ami itt a 21-es??
http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... g/a#sec_35

Vagy inkább azt, ami itt a 35-ös??
http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... g/a#sec_35


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 25, 2021 5:02 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
grecky írta:
Sziasztok!
Keresek Skoda Fabia 1-hez (2000, 1.4 MPI, ATZ) kartergáz csövet vagy megoldást a helyettesítésére.
A gyári cikkszáma ez: 6y0133518
Köszi a segítséget előre is!



nem tudom ez jó-e

https://skodabolt.unas.hu/spd/047103493 ... rtergazcso

Vagy lehet méterre venni gumicsövet azzal kell megpróbálni

vagy bontó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 25, 2021 3:40 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. okt. 18, 2017 1:41 pm
Hozzászólások: 15
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI (ATZ) [2000]
Sziasztok!
Keresek Skoda Fabia 1-hez (2000, 1.4 MPI, ATZ) kartergáz csövet vagy megoldást a helyettesítésére.
A gyári cikkszáma ez: 6y0133518
Köszi a segítséget előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 24, 2021 6:10 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Laca1995 írta:
Sziasztok van egy skoda fabia 1.4mpi aqw motorkodos jarganyom es csinaltam egy szelep beallitast es hat az egyes hengernel nagyon fura hidrotoke csettegos hang hallatszik , beallitast hideg motoron vegeztem 0.2mm es hezaggal.Ertelmes valaszt ,segitseget varok es nem fikazast.Elore is koszonom…


Nem bánt itt téged senki :)
Indítsd be a motort. ( feláll az olajnyomás a hidróknak kell müködni) Leállítás után szedd le a szelepfedelet. Nézd meg az egyes henger szelephézagát. Ha nagy akkor a hidró a hiba. Akkor is hidró hibát jelez ha könnyen le tudod nyomni a hidrót.

Miért kellett az alapbeállítás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 24, 2021 5:11 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 24, 2021 5:04 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia 1.4mpi
Sziasztok van egy skoda fabia 1.4mpi aqw motorkodos jarganyom es csinaltam egy szelep beallitast es hat az egyes hengernel nagyon fura hidrotoke csettegos hang hallatszik , beallitast hideg motoron vegeztem 0.2mm es hezaggal.Ertelmes valaszt ,segitseget varok es nem fikazast.Elore is koszonom…


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 20, 2021 7:34 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
Molnár Lajos írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 1,4 Matrix 2002-es autómban az ASR kapcsoló állandóan bekapcsol.
Kapcsoló hiba, vagy egyébb hiba lenne?
Köszönettel Lajos

Szia,
Bekapcsol vagy kigyullad a lámpája?


itt van a leírása hogyan működik

https://www.hasznalati-utasitasok.hu/sk ... 6nyv?p=128

érdemes lenne egy kódkiolvasás lehet találgatni , de a kód közelebb visz a megoldásra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 20, 2021 4:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
Molnár Lajos írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 1,4 Matrix 2002-es autómban az ASR kapcsoló állandóan bekapcsol.
Kapcsoló hiba, vagy egyébb hiba lenne?
Köszönettel Lajos

Szia,
Bekapcsol vagy kigyullad a lámpája?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 20, 2021 4:28 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 09, 2018 9:29 am
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix
Sziasztok!
Skoda Fabia 1,4 Matrix 2002-es autómban az ASR kapcsoló állandóan bekapcsol.
Kapcsoló hiba, vagy egyébb hiba lenne?
Köszönettel Lajos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 12, 2021 4:22 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
sso003 írta:
Sziasztok! Kézifékkel kapcsolatban nekem is lenne egy kérdésem. Komplett féket cseréltem dobfékesben hátul( dob pofák munkahenger rugók), kivéve kézifékkötelet. Le is légtelenítettem de a csere óta a jobb hátulja jobban melegszik mint a bal. Próbáltam a kéziféket beállítani több kevesebb sikerrel. Arra gyanakszom, hogy a bal kötél jobban megnyúlt mint a jobb.
Az a kérdésem, mennyire szívós kézifék kötelet cserélni, mit kell ahhoz a kocsi alján szétbontani? Gondolom a dobféket újra atomjaira kell szednem. De gondolom ez a könnyebb része!
Köszi!


emeld meg a kocsi pörgesd meg kézzel a kerekeket . érzed a különbséget a két oldal között . Ha a kötél nem szorul visszaengedve könnyen kell forognia a keréknek. Ha visszaengedted néhányszor pörgesd és fékezd a kezeket hogy a betét elhelyezkedjen.

Nem bonyolult a kötelet cserélni. Alul egy helyen megy a kaszniba és néhány helyen kell a kötél pár rögzítését oldani . Bent meg ahol állítottad ott kell oldani.
Ha már bontod érdemes a másik oldalt is cserélni . Ha leszeded az agyat könnyebb cserélni. Az agyra új anyát kell tenni, és nyomatékkal lehúzni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 12, 2021 10:33 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. dec. 31, 2011 4:38 pm
Hozzászólások: 285
Autó: 2007 1.4 16v BXW
Sziasztok! Kézifékkel kapcsolatban nekem is lenne egy kérdésem. Komplett féket cseréltem dobfékesben hátul( dob pofák munkahenger rugók), kivéve kézifékkötelet. Le is légtelenítettem de a csere óta a jobb hátulja jobban melegszik mint a bal. Próbáltam a kéziféket beállítani több kevesebb sikerrel. Arra gyanakszom, hogy a bal kötél jobban megnyúlt mint a jobb.
Az a kérdésem, mennyire szívós kézifék kötelet cserélni, mit kell ahhoz a kocsi alján szétbontani? Gondolom a dobféket újra atomjaira kell szednem. De gondolom ez a könnyebb része!
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 09, 2021 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 20, 2015 2:08 pm
Hozzászólások: 63
Autó: Skoda Fabia 1,2 12V
Nagyon köszönöm!
feketete írta:
Stuczi írta:
Üdvözletem! Fabia I 2007-es 1,2 12V BME motor . Kicseréltem a hátsó fékbetéteket, és a hátsó kerékcsapágyakat. Kérdéseim. Hogyan állítom be a kéziféket? És hogyan légtelenítem a fékrendszert, mert a fék csak pumpálás után fog. Nagyon köszönöm a segítséget!!!


Ha nem bontottad meg a fékvezetéket nem kéne légteleníteni. Ha levegős valahol hibának kell lenni. Ezt a hibát meg kell keresni! A hátsó fékeknél ha olajos volt a régi betét ott a hiba . Ha a munkahengernek a gumi porvédője alá nézel és olajos akkor csere.

Légtelenítés menete- Mindig a legtávolabbi helyen kell kezdeni és jönni egyre közelebb. BH JH BE JE

A féket fel kell pumpálni keményre. Megtartani. Nyitni a légtelenítő csavart . A pedál beljebb megy . Zárni a légtelenítőt. Ezt addig kell ismételni míg buborékos a fékolaj. Minden keréknél kell légteleníteni.
Ha még ilyet nem csináltál egy keréknél 3- 4 fékolaj kiengedés elég.
Vigyázni kell, hogy a fékolajtartályból ne fogyjon ki az olaj (újra kell kezdeni a légtelenítést)

Honnan tudod hogy van még a rendszerben levegő? Kell venni egy átlátszó ablakmosó csövet régi trabant wartburg csöve jó hozzá . Rádugod a légtelenyítő csavarra . csinálsz egy hurkot ami magasabban legyen a légtelenítő csavarnál . A másik végét egy átlátszó üvegbe tegyed . Ha légtelenítesz a csőben látod a légbuborékot.

Ha nem levegős a rendszer akkor máshol lehet a hiba . ezt meg kell keresni.
Pl lehet a főfékhenger is hibás . Vagy folyik hátulról, vagy ha nem folyik és a pedál nyomva tartásánál lassan megy be a pedál akkor szintén főfékhenger hiba . csak a két kőr között áramlik a fékolaj.

Ha kész vagy egy pár óra múlva próbáld ki a féket , hogy nem puha levegős a rendszer.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 09, 2021 6:10 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Stuczi írta:
Üdvözletem! Fabia I 2007-es 1,2 12V BME motor . Kicseréltem a hátsó fékbetéteket, és a hátsó kerékcsapágyakat. Kérdéseim. Hogyan állítom be a kéziféket? És hogyan légtelenítem a fékrendszert, mert a fék csak pumpálás után fog. Nagyon köszönöm a segítséget!!!


Ha nem bontottad meg a fékvezetéket nem kéne légteleníteni. Ha levegős valahol hibának kell lenni. Ezt a hibát meg kell keresni! A hátsó fékeknél ha olajos volt a régi betét ott a hiba . Ha a munkahengernek a gumi porvédője alá nézel és olajos akkor csere.

Légtelenítés menete- Mindig a legtávolabbi helyen kell kezdeni és jönni egyre közelebb. BH JH BE JE

A féket fel kell pumpálni keményre. Megtartani. Nyitni a légtelenítő csavart . A pedál beljebb megy . Zárni a légtelenítőt. Ezt addig kell ismételni míg buborékos a fékolaj. Minden keréknél kell légteleníteni.
Ha még ilyet nem csináltál egy keréknél 3- 4 fékolaj kiengedés elég.
Vigyázni kell, hogy a fékolajtartályból ne fogyjon ki az olaj (újra kell kezdeni a légtelenítést)

Honnan tudod hogy van még a rendszerben levegő? Kell venni egy átlátszó ablakmosó csövet régi trabant wartburg csöve jó hozzá . Rádugod a légtelenyítő csavarra . csinálsz egy hurkot ami magasabban legyen a légtelenítő csavarnál . A másik végét egy átlátszó üvegbe tegyed . Ha légtelenítesz a csőben látod a légbuborékot.

Ha nem levegős a rendszer akkor máshol lehet a hiba . ezt meg kell keresni.
Pl lehet a főfékhenger is hibás . Vagy folyik hátulról, vagy ha nem folyik és a pedál nyomva tartásánál lassan megy be a pedál akkor szintén főfékhenger hiba . csak a két kőr között áramlik a fékolaj.

Ha kész vagy egy pár óra múlva próbáld ki a féket , hogy nem puha levegős a rendszer.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 09, 2021 2:41 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Sziasztok!
Barátom Fábiáján javításra/cserére szorul az egyik küszöb.
Tudnátok ajánlani megbízható, de nem nagyon drága karosszériást, elsősorban fővárosit?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 09, 2021 12:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 20, 2015 2:08 pm
Hozzászólások: 63
Autó: Skoda Fabia 1,2 12V
Üdvözletem! Fabia I 2007-es 1,2 12V BME motor . Kicseréltem a hátsó fékbetéteket, és a hátsó kerékcsapágyakat. Kérdéseim. Hogyan állítom be a kéziféket? És hogyan légtelenítem a fékrendszert, mert a fék csak pumpálás után fog. Nagyon köszönöm a segítséget!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 07, 2021 6:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bandika írta:
viktor008 írta:
Sziasztok!
Tapasztaltabb kollégák segítséget szeretném kérni.

Azt tapasztaltam, hogy az autó első indításnál (általában reggel) nehezen, az utóbbi időben alig indul.
Három hengeres, nemrég cseréltem mindhárom gyertyát.
Miután néhány km-t mentem vele , azt követően ha leállítom már szépen indul (hosszabb állás után is).
Teljesítményben, illetve alapjáratnál sem tapasztalok lényeges romlást, ha beindul utána már működik minden.

Véleményetek szerint mi lehet a hiba oka?

Köszönöm a segítségetek.


Szia,
nálam ez a jelenség az Octaviánál van, de nagyon hőmérsékletfüggő..hidegben nehezebben indul...cseréltem hőfokszenzorokat, de nem sok hatása van.
Nálad is függ ettől, illetve gyertyacsere előtt is megvolt a jelenség?
Mindenképp valami szenzor a tippem.. én is végére akarok járni...van olyan vélemény is , hogy az új szenzor (hőgomba) sem biztos, hogy jó lenne..
Hány éves autó, illetve motor típus..?


lehet találgatni is, de érdemesebb tesztelni. Kéne egy hibakód olvasás. Érdemes lenne üzemanyag nyomást mérni.
Lehet hogy valahol fals levegőt szív. Nekem a kartellgáz visszavezető membránja volt kiszakadva. ezeket a hibákat nem alkatrészre mutatja a kód olvasás , hanem keverék képzési hibát ír ki.
A hőgomba hibáját nem mutatja ki a kód. A hőgomba mindenkori ellen állását kell mérni. Az ellenállás a hőmérséklet változásával változik.,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29395 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1960  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség